0 (800) 40 7887
Зворотній дзвінок
Куди Вам передзвонити
Кодекс корпоративної етики
Про клієнтів
Про клієнтів
  • Ми прагнемо бути компанією, у якої найбільш лояльні клієнти.
  • Ми готові згорнути гори, щоб добре обслужити клієнта.
  • Якщо ми не можемо цього зробити самі, то залучаємо і просимо допомоги у інших співробітників.
  • Наші прайси, розцінки і умови надання послуг повинні бути максимально зрозумілими, прозорими і справедливими для постачальників і клієнтів.
  • У спілкуванні з клієнтами ми повинні бути не тільки самими професійними, а й самими привітними і ввічливими. Ми посміхаємося нашим клієнтам. Робимо це щиро і як можна частіше, адже ми вдячні їм за те, що вони наші клієнти!
  • Якість обслуговування наших клієнтів має бути не просто хорошим, а найкращим на ринку сільгосптехніки в Україні. Для цього ми повинні не тільки відповідати очікуванням клієнта, але перевершувати їх. Ми обслуговуємо клієнта так, як хотіли б, щоб обслуговували нас.
  • Якщо ми бачимо, що на підприємстві є системна помилка, яка викликає невдоволення клієнтів і заважає якісно обслуговувати їх, ми робимо все, щоб її виправити. Аж до особистого звернення до засновників компанії.
  • Ми намагаємося не бути нав'язливими! Ми пропонуємо клієнту тільки ті товари, послуги та сервіс, які йому дійсно потрібні.
Про керівників
Про керівників
  • Керівник цінується за поточні досягнення, а не за минулі заслуги.
  • Керівники відносяться до своїх підлеглих з великою повагою.
  • Керівники вітають ініціативу своїх підлеглих.
  • Керівники уважні до особистих проблем співробітників.
  • Керівники повинні бути доступними - відповідати на листи і дзвінки, бути готовими особисто зустрітися з підлеглим.
  • Керівники не видають ідеї або виконану роботу співробітників за свої досягнення і не ховаються за спини підлеглих в разі невдач.
  • Керівники весь час думають, як зробити роботу своїх підлеглих більш ефективною, щоб співробітники були зацікавлені в кінцевому результаті і мотивовані робити роботу якісно.
Про ставлення до колег, роботи і підприємству в цілому
Про ставлення до колег, роботи і підприємству в цілому
  • Ми працюємо більше, ніж співробітники підприємств-конкурентів, але прагнемо більше заробляти!
  • Ми робимо все, щоб НФМ АГРО був кращим місцем роботи.
  • Кожен співробітник любить і цінує свою роботу.
  • Ми хочемо бути кращими в тому, що ми робимо.
  • Ми позитивні люди. Ми посміхаємося оточуючим і з ентузіазмом ставимося до того, що відбувається навколо. Загалом, з нами приємно мати справу.
  • Якщо ми бачимо якусь проблему (неважливо, стосується вона нашої роботи безпосередньо чи ні), ми не проходимо мимо і намагаємося її виправити.
  • Ми ставимося до збереження майна і активів підприємства, так само дбайливо, як до свого особистого майна.
  • Ми не використовуємо майно підприємства і його активи в особистих цілях або для отримання особистої вигоди.
  • Ми вдячні колегам за будь-яку допомогу в роботі і не втрачаємо нагоди зайвий раз висловити це на публіці.
  • Ми нетерпимі до будь-яких зловживань і шахрайства з боку наших колег або клієнтів.
Про стиль управління
Про стиль управління
  • Не дивлячись на те, що ми велика організація, ми прагнемо працювати, як маленький стартап.
  • Ми швидко приймаємо рішення для надання якісних сервісних послуг.
  • Ми не визнаємо бюрократію, але дотримуємося корпоративних стандартів проходження узгодження угод і ведення документообігу.
  • Ми завжди відкриті всьому новому.
  • Ми соціально активна компанія! Наш внесок в життя суспільства виражається не тільки в наданні якісного сервісу та сплату податків.
  • Ми прагнемо бути найбільш технологічною та інноваційною компанією.
  • Ми поважаємо своїх конкурентів, але завжди прагнемо випереджати їх на кілька кроків.
  • Ми не допускаємо негативних оцінок по відношенню до колег з інших підприємств-конкурентів. Чесна конкуренція - це, перш за все взаємна повага.
  • Яких би висот ми досягали, ми ніколи не розслабляємося і прагнемо стати ще краще в своїй професії.